15
KAS
2018

Brand Week Gastro’da “Gastronomi Pazarlaması” konuşuldu

“Eat Brand Love” mottosuyla gastronomi dünyasının prestijli isimlerini ağırlayan ve Türkiye’de ilki gerçekleştirilen Brand Week Gastro’da üç gün boyunca “Gastronomi Pazarlaması” ele alındı. Lezzetli sohbetleri ile Brand Week Istanbul haftasına damga vuran, 22 panelden oluşan etkinlikte, 46 konuşmacı ve onlarca marka yer aldı.

Bu yıl 7-9 Kasım tarihleri arasında düzenlenen Brand Week Istanbul kapsamında Kapital Medya tarafından, Dude Table partnerliğinde Zorlu PSM’de gerçekleştirilen Brand Week Gastro’ya, gastronomi dünyasının önde gelen isimlerinin ilham verici ve ilgi çekici konuşmaları damgasını vurdu. Son yıllarda yıldızı parlayan gastronomi sektöründe fark yaratmak, bu alanda markalaşmak, sosyal medyanın etkileri, sürdürülebilir gıda üretimi ve değişen tüketim alışkanlıkları gibi konular dinleyiciler tarafından büyük ilgi gördü.

22 farklı panelde alanının uzman ve deneyimli 46 konuşmacısı, gastronomi dünyasının sorunlarını değerlendirirken, değişen ve gelişen dünyaya paralel olarak sektördeki değişikliklere dikkat çekildi. Gastronomi pazarlamasının ilk kez konuşulduğu etkinlikte; markalaşma, iletişim stratejileri, yeme içme trendleri, sokak lezzetleri, yerel lezzetlerin Türk mutfağında önemi, teknolojinin ve sosyal medyanın gastronomiye yansımaları, kuşakların beslenme alışkanlıkları ve gastronomi üzerindeki etkileri gibi çok geniş bir yelpazede konular değerlendirildi.

Brand Week Gastro, tadımlar, workshoplar, çeşitli markaların şovları ve lezzetli sunumlarla sona erdi.