01
KAS
2018

Brand Week Istanbul’dan yılın en lezzetli buluşması!

Brand Week Istanbul, Dude Table Food Marketing Danışmanlık Ajansı’nın gastronomi partnerliğinde bu yıl ilk kez “Eat Brand Love” mottosuyla 7-9 Kasım tarihleri arasında gastronomi dünyasını ağırlayacak. Zorlu PSM içindeki Meydan Fuaye’de kurulacak olan Brand Week Gastro Sahne’de ünlü şefler, markalar, konu uzmanları, yerel üreticiler, startuplar ve influencer’lar bu yılın teması olan “Sınır Tanımayan Fikirler” için bir araya gelecekler.

Brand Week Istanbul’da bu yıl ilk kez Brand Week Gastro adı altında, gastronominin “marketing” tarafı; konu uzmanları, yerel üreticiler, ünlü şefler, yerli yabancı konuklar, lezzetlerini sergilemek isteyen markalar, inovatif startuplar ve influencer’larla birlikte tartışılacak. Markaların yurtiçi ve yurtdışından gelecek ‘’Sınır Tanımayan Fikirleri’’ ile yeme-içme alanında büyük farklar yaratan kahraman isimleri ve fikirleri ile sektöre yön veren isimlerin oturumlarının mottosu “Eat Brand Love”.

Brand Week Gastro’da; geçmişten günümüze bölgelere ait markalaşma hikâyeleri, ülke mutfağı olarak markalaşmak, “Food Marketing” trendleri, gastronomi turizminde teknolojinin, aplikasyonların ve sosyal medyanın yeri, tat algımız, sokak lezzetleri ile markalaşmak, Türk mutfağının geçmişi ve bugünü, yemekte duygusal pazarlama, gıdada sürdürülebilir fikirler ve gıda sektöründeki startupların yerine kadar birçok farklı konu tartışılacak.

Sektörün önde gelen isimleri, şefleri ve influencer’ların yer alacağı oturumlara, deneyimsel tadım etkinlikleri de eşlik edecek. Yeme içme sektörünün vizyoner markalarının yer alacağı deneyim alanlarında ziyaretçiler, beş duyuda zeytinyağı tadımı, fine dining şeflerden sokak lezzetleri tadımları ve inovatif sunumlar gibi çok farklı tecrübeleri de yaşama fırsatı bulacaklar.

Kent ve kırsal, geleneksel lezzetler ve yeni gurme üsluplar, hızlı yaşam ve duraklama ihtiyacı ve elbette küreselleşme ve yerel kültürler arasında alışık olunmayan barışçıl bir diyaloğun kapısının Brand Week Gastro ile aralanacağını vurgulayan MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan, ‘Verimlilik, keyif ve sağlığı bir araya getiren zengin bir gıda deneyimi mümkün müdür?’ sorusuna; endüstri aktörlerinin, global ve yerel şeflerin ve hayattan zevk almasını bilenlerin katılacağı keyifli sunum ve tadım etkinliklerinde “Eat Brand Love” mottosuyla cevap arayacaklarını söyledi. Özkan, hem dolce vita hem de vita sostenibile diyen herkesi etkinliğe davet etti.

Dude Table Kurucusu Funda İnansal da 3 gün sürecek ve Türkiye’nin en önemli şeflerinin anlatacağı Türk Mutfağı’nın, yerel üretimin, sokak lezzetlerinin markalaşma hikayelerinden, gastronomide fotoğrafa, sosyal medyanın ve teknolojinin yerine kadar kapsamlı bir içeriği kapsayan etkinliğe, lezzetli tadımların da eşlik edeceğini kaydetti.

Gastronomi dünyasını bir araya getirecek etkinliğe; gıda tedarikçileri, yiyecek ve içecek lovemark’ları, mutfak ekipmanı üreten firmalar, mutfak tezgah üstü ekipman üreten firmalar, yeme ve içme sektörünün teknolojisini belirleyen lider firmalar, yerel ve yeni nesil beslenme tool’ları üreticileri, şefler, gurmeler, yeme içme yazarları ve influencer’lar ile gastronomi dünyasına ilgi duyan herkes katılabilecek.

https://www.brandweekistanbul.com/brand-week-gastro/ linki üzerinden kayıt olunabilicek Brand Week Gastro etkinliğine seçilen bir gün için katılım bedeli 75 TL + KDV, etkinliğin tamamına katılmak ve tadım alanlarında ürün deneyimlemek isteyenler için ise kayıt bedeli 225 TL + KDV.