Yıldız Holding bünyesinde EDT sektöründe faaliyet gösteren ETÜDER üyesi Bizim Toptan Satış Mağazaları, yeni müşteri kazanma stratejisiyle 2018’in dokuz aylık döneminde satış gelirini 2,7 milyar TL’ye çıkartırken, müşteri sayısı da geçen yıla kıyasla yüzde 33 artarak 1 milyon 180 bini aştı.
Türkiye organize toptan ticaret sektörünün, 69 ildeki 175 mağazasıyla en yaygın markası Bizim Toptan Satış Mağazaları (BIZIM), 2018 yılı dokuz aylık finansal sonuçlarını açıkladı.
Bizim Toptan’ın Kamuoyu Bilgilendirme Platformu’na (KAP) yaptığı açıklamaya göre, şirketin 2018’in dokuz ayında elde ettiği toplam satış geliri 2017’nin aynı dönemine göre yüzde 32,1’lik oranda artışla 2,1 milyar TL’den 2,7 milyar TL’ye yükseldi.
Şirket son bir yıldır satış stratejisinde gerçekleştirdiği iyileştirmeler sonucunda, tüm kârlılık oranları üzerinde olumlu sonuçlar elde etti. FAVÖK tutarı dokuz ayda 98,9 milyon TL; FAVÖK marjı ise yüzde 3,6 olarak gerçekleşti. Bizim Toptan’ın 2018’in dokuz aylık döneminde net kârı 14,7 milyon TL’ye ulaştı.
Müşterisinin her zaman yanında ve destekçisi olan Bizim Toptan, hem kurumsal hem bireysel müşteri sayısındaki artışla yılın dokuz ayında geçen yılki 889 bin müşteriden, 1 milyon 180 bini aşkın müşteriye ulaştı.
Bizim Toptan, iş ortaklığı mal tedarik sistemi SEÇ Marketler ile de geleneksel kanalı desteklemeye devam etti. Bu kanaldan yapılan alışverişin tutarı, dokuz ayda bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 57 oranında artarak 198,4 milyon TL’ye çıktı.