Üniversitelerin lisans ve yüksek lisans öğrencilerinin pazarlama alanında yaratıcı fikirlerini paylaşırken, aynı zamanda yeni beceriler kazanmasını hedefleyen 17. Unilever IdeaTrophy başladı.
Her yıl farklı bir Unilever markası tarafından gerçekleştirilen yarışmanın bu yılki markası Cornetto oldu.
Unilever IdeaTrophy, bu yıl da üç aşamadan oluşuyor. İlk aşamada Cornetto markasını analiz eden ve Cornetto’ya aşklarını itiraf etmek için bir video çeken üniversite öğrencileri, ayrıca aşka dair bakış açılarını yansıtan bir de anket dolduracak. Katılımcılar arasından seçilen 30 takım, ikinci aşamada kendilerine verilen bilgiler doğrultusunda bir pazarlama kampanyası tasarlayacak.
Final Kampı’na katılmaya hak kazanan finalistler arasından Unilever Türkiye Yönetim Kurulu tarafından seçilen bir takım ise Londra’da düzenlenecek Unilever Future Leaders League’de Türkiye’yi temsil edecek. Finalde ilk üçte yer almayı başaran takımlar ayrıca Unilever’de staj yapma, Cornetto’nun reklam çekimlerine katılma ve MacBook Air, iPhone, iPad gibi sürpriz ödüller kazanma şansı yakalayacak.
Dileyenlerin 3 kişiden oluşan takımıyla, dileyenlerin ise bireysel olarak katılabildiği yarışmanın başvuruları, Unilever IdeaTrophy resmi web sitesi www.ideatrophy.com üzerinden 23 Ekim 2018 Cuma günü saat 17.00’ye kadar gerçekleştirilebilecek.