Ev dışı tüketim sektörüne yönelik ürün ve çözümler sunan ETÜDER üyesi Eczacıbaşı Profesyonel, 27 Eylül Dünya Turizm Günü kapsamında sektörün gerekliliklerine dikkat çekerek, turizm sektöründe işletmelerin hizmetlerinde yaratacakları fark ile güçlenebileceklerini vurguluyor.
Turizm sektöründe bilinci artıracak çözümleriyle sektöre desteğini sürdüren şirket, dönem dönem gerçekleştirdiği araştırmalarla da sektöre ışık tutuyor.
Dünya Turizm Günü’ne dikkat çeken Eczacıbaşı Profesyonel’in öncelikli hedefleri arasında işletmelerin ihtiyaçlarına ve kalkınmasına yönelik çözümler üretmek yer alıyor. Turizm sektörünün başarılı bir yıl geçirdiğini vurgulayan Eczacıbaşı Profesyonel, turizmde farkın hijyenle öne çıktığına değiniyor.
Dünyanın en önemli turizm ülkelerinden biri olan ülkemizin potansiyelini ortaya çıkaracak ve farklılaşmasını sağlayacak en önemli hizmetlerin başında işletmelerin müşterilerine sunduğu temizlik ve hijyen standartlarının geldiğine dikkat çeken Eczacıbaşı Profesyonel, gerçekleştirdiği araştırma ile bu konuyu destekliyor. Yapılan araştırmaya göre ev dışında yemek yiyen tüketicilerin yüzde 68’i restoran seçiminde birinci sırada ‘temizlik’ diyor.
Eczacıbaşı Profesyonel tarafından gerçekleştirilen araştırmaya göre, tatilcilerin yüzde 48’i konakladıkları odanın hijyeninin en önemli kriter olduğunu vurguluyor. Bu durumu yüzde 21 ile restoran hijyeni, yüzde 17 ile ortak alan hijyeni takip ediyor. Tüketicilerin artan hassasiyetlerine önem veren işletmelerin, gelişen teknolojinin getirdiği çözümlerden daha çok yararlanması gerekiyor.
İşletmelere; “Temizlik Kağıdı Ürünleri”, “Temizlik ve Hijyen Kimyasal Ürünleri” ve “Hijyen Destek Ürünleri” kategorilerinde ürün tedariki sağlayan Eczacıbaşı Profesyonel, eğitim denetim ve danışmanlık çözümleri kapsamında ise EP Akademi ile müşterilerine hizmet veriyor.