06
NIS
2018

Unilever markası Knorr’dan yeni çeşni serisi

Ev dışı tüketim sektöründe Unilever Food Solutions’la faaliyet gösteren ETÜDER üyesi Unilever’in markası Knorr, yeni çeşni serisini Vedat Milor ve Arda Türkmen’in katıldığı davetle tanıttı. 4 farklı üründen oluşan yeni Knorr çeşni serisinde, zengin çeşitlilikteki doğal baharatlar yemeklerin lezzetini katlayacak en ideal oranlarda harmanlandı.

Knorr, Kajun Baharatlı Patates Çeşnisi, Sarımsaklı Yoğurt Çeşnisi, 13 Baharatlı Tavuk Çeşnisi ve Baharatlı Sebze Çeşnisinden oluşan yeni çeşni serisini, Vedat Milor ve Arda Türkmen’in katıldığı davetle tanıttı. Unilever Gıda Kategorisi Pazarlama Direktörü Aslı Erdoğan ev sahipliğinde, Beyoğlu Aslı Tunca Evi’nde gerçekleşen davette, şef Arda Türkmen’in yeni Knorr çeşni serisini kullanarak yarattığı özel menü tadıldı.

Etkinlikte konuşan Unilever Gıda Kategorisi Pazarlama Direktörü Aslı Erdoğan, şunları söyledi:

“Türk mutfağında yemeklere tadıyla, sunumuyla, kokusuyla lezzet katmak için çeşniler yüzyıllardır kullanılıyor. Biz bu geleneği yeni Knor çeşni serimizle devam ettiriyoruz. Türkiye’de baharat tüketiminin 3-4 çeşitle sınırlı kaldığını görüyoruz. Tüketicilerle yaptığımız birebir görüşmelerimizde kullanacağı miktarı bilememek, ölçüyü ayarlayamamak, hangi yemekle eşleştireceğini kestirememek gibi çekincelerle karşılaştıklarını gördük. Tam da bu noktadan hareketle Knorr şefleri uzmanlığında ideal ölçü ve lezzet dengesinde hazırladığımız yeni Knorr çeşni serimizi tüketicilerimize yemek yaparken ilham ve cesaret vermesi için sunduk.”

“Mutfağınızın şefi sizsiniz” diyerek, yemek yapmanın heyecanını yaptığı özel tariflerle tüm Türkiye ile paylaşan Arda Türkmen, güne özel hazırladığı menüde davetlilere sadece yeni Knorr çeşni serisi ile lezzetlendirilen ve ilk kez deneyimlenen lezzetler sundu.

Türkmen, “Her tarifimden sonra “Mutfağınızın şefi sizsiniz” diyerek yaratıcılığı seyirciye bırakırım. Türk mutfağından tarifler verip küçük dokunuşlar ekler ve izleyicimden de kendi yaratıcılığını kullanmasını beklerim. Çünkü küçük dokunuşlar büyük lezzetler yaratır. Fakat hangi baharatın hangi yemekle eşleştiğini kestirememek, çıkan sonucun nasıl olacağını tahmin edememek yemek yapan herkesin baharat kullanımında endişelenmesine sebep oluyor. Knorr’un yeni çeşni serisi ile özel tariflere, özel yeteneklere gerek kalmadan da yemek yapmak isteyen herkes pişirdiği lezzetli yemekleri sevdikleriyle paylaşabilir” dedi.

Yeni Knorr çeşnileri ile hazırlanan yemekleri deneyimleyen Vedat Milor da, şu değerlendirmeleri yaptı:

“Dünya mutfaklarında çok yoğun olan baharat kullanımının Türkiye’de oryantal baharat çeşidinin çok olmasına rağmen sınırlı kaldığını gördüm. Nane, karabiber, kırmızı biber, kekik, kimyon dışında pek baharat bilinmiyor. Bilinse de ya çok ya az kullanımla denge yakalanamıyor. Kalitesiz baharat kullanımı da maalesef sıkça rastladığım bir durum. Doğru baharat bileşimi yemeğe derinlik katar. Baharatsız bir yemek düşünemiyorum. Öyle ki biz ülke olarak baharat çeşitleri bakımından çok şanslıyız. Ama kullanım konusunda hayli uzak olduğumuzu söyleyebilirim. Her yemekte kullanılacak bir baharat mutlaka vardır. Mutfağın vazgeçilmezidir. Baharat yemeğinin kişiliğini ortaya çıkarır. Yeni Knorr çeşni serisi ile hazırlanan yemekleri tattığımda, ideal ölçü ve aroma dengesinde sunulan lezzetlerle karşılaştım.”

Knorr’un yeni çeşni serisi için Vedat Milor ve Arda Türkmen reklam filminde kamera karşısına da geçtiler.