Global Sustainable Brands ağının İstanbul buluşması olan Sustainable Brands 2018 Istanbul, bu yıl ‘İyi Yaşamı Yeniden Tanımlamak- Redefining The Good Life’ temasıyla 18-19 Nisan’da Fairmont Quasar İstanbul’da gerçekleştirilecek. Değişimin liderlerinin “İyi Yaşamı” yeniden tanımlayacağı konferansa katılan şirketler, dünyada değişen tüketici taleplerinin 21. Yüzyıl ekonomisine nasıl yön verdiğine tanık olacak.
Sustainable Brands-Sürdürülebilir Markalar ağı, dünyanın en büyük küresel markalar ağı olarak tüm dünyada başlattığı küresel diyalog kapsamında ‘İyi Yaşamı Yeniden Tanımlamak’ için yaşama dokunan tüm sektörleri buluşturuyor.
Her yıl olduğu gibi bu yıl da inovatif fikirler üretmek ve heyecan verici iş birlikleri gerçekleştirmek isteyen yenilikçi markaları ve tüm paydaşlarını İstanbul’da buluşturacak olan Sustainable Brands 2018 Istanbul, ‘İyi Yaşamı Yeniden Tanımlamak- Redefining The Good Life’ temasıyla 18-19 Nisan’da Fairmont Quasar İstanbul’da gerçekleştirilecek.
İş adamları, marka liderleri, profesyoneller, girişimciler, fikir önderleri SB 2018’de!
Sürdürülebilirlik iletişiminin dünyadaki en etkin 10 isminden biri olarak gösterilen, Sustainable Brands’in değişmeyen moderatörü Thomas Kolster’in yönetiminde gerçekleşecek konferansın öne çıkan konuşmacıları arasında; ‘Corporate Poetry’ kavramının yaratıcısı ve Şiirsel Hümanizm felsefesinin geliştiricisi Vincent Avanzi; dünyanın 30 Yaş altı en başarılı 30 Sosyal Girişimcisinden biri seçilen, işte anlam arayan yeni nesli anlamak isteyen dünya markalarının vazgeçilmez ismi Arthur Woods; ‘Türkiye’ markasının yaratıcı danışmanı, ezber bozan yaratıcı teorileriyle tanınan iletişimci Jacob Benbunan; son üç İngiliz Başbakanının danışmanlığını üstlenen, eklektik girişimci, efsane reklamcı, komedi yazarı Paul Twivy yer alıyor.
Konferansın Türkiye’den önemli konuşmacıları arasında ise 2015 yılında imza attığı ve akıllı giyimin ilk prototiplerinden sayılan klima değişikliklerine göre fonksiyon değiştiren ‘Akıllı Ceket’ ile sektörün öncüleri arasında yerini alan moda tasarımcısı Arzu Kaprol; Fütürizm üzerine yaptığı çalışmalar, sürdürülebilir geleceğe dönük tasarladığı iş modelleri ve uygulamaları ile tanınan bir fütürist, ekonomist ve sivil toplum gönüllüsü Ufuk Tarhan; 2013 yılında Türkiye’nin en etkili kadın liderleri platformunda ‘Women to Watch: Fark Yaratan Kadınlar’ Yaratıcı Liderlik ödülünün sahibi olan, Yönetim Kurulunda Kadın projesinin seçilmiş 50 üyesinden biri, Young&Rubicam Brands İstanbul CEO’su Arzu Ünal; liderliğin etkinleştirilmesi ve geliştirilmesi konusunda çalışan Yetenek Avcısı, Egon Zehnder’in Yönetici Ortağı Murat Yeşildere; insanları hayal kurmaya teşvik eden Dreamstalk’un kurucusu, algı stratejisti ve öğretim üyesi Semih Yalman, gazeteci ve televizyon yapımcısı Aslı Şafak bulunuyor.
İyi Yaşam Araştırması sonuçları paylaşılacak
Bu yıl önemli yeniliklere sahne olacak Sustainable Brands 2018’de; deneyim alanlarında iyi yaşam için çalışan markaların sunumları ve Good Life Infocus- İyi Yaşam Workshopları öne çıkacak.
Sektörlerin ‘İyi Yaşam’a olan katkısının artırılması yönünde yenilikçi fikirlerin ve iletişim modellerinin keşfedilmesi amacıyla yapılan ‘Good Agriculture’, ‘Good Chemistry’, ‘Good Retail’, ‘Good Apperal’ ve ‘’Good Homes’’ çalıştaylarının içeriğine ilişkin hazırlanacak raporlar da yine konferansta paylaşılacak.
Konferansta ayrıca Sürdürülebilir Markalar Istanbul ve Nielsen’in katkılarıyla yapılan “İyi Yaşam Araştırması 2018” tüketici araştırmasının sonuçları da kamuoyuyla paylaşılacak. Bu araştırmanın her yıl tekrarlanarak, tüketicinin ‘İyi yaşam’ı nasıl tanımladığına ilişkin bir endeks haline getirilmesi planlanıyor.
İş dünyasından SB 2018’e anlamlı destek
Bu yıl da Fairmont Quasar İstanbul’da gerçekleştirilecek olan Sustainable Brands 2018’in Principal sponsorluğunu BASF üstlenirken, Premier sponsor Ülker, Major sponsorlar Loreal ve Anadolu Efes oldu.
Supporting sponsorlar arasında ise Philips, Defacto, Prefabrik Yapı ve Pınar yer alıyor.
Konferansa ilişkin ayrıntılı bilgi için; http://www.sustainablebrandsistanbul.com/