E-ticaret sitesini yenileyen ETÜDER üyesi Bizim Toptan, zengin ürün çeşitliliğini, toptan market fiyat avantajıyla en hızlı şekilde müşterilerine ulaştıracak.
69 ilde, 176 mağazasıyla, organize toptan ticaret sektöründe mağaza sayısı bakımından en büyük, erişilebilirlik açısından en yaygın firması olan Bizim Toptan Satış Mağazaları, Türkiye genelinde daha ulaşılabilir olmak; müşterilerine kolay ve kârlı alışveriş olanağı sağlamak amacıyla e-ticaret sitesini yeniledi.
Müşterisine hem toptan hem perakende on-line alışveriş imkânı sunan Bizim Toptan’ın yeni e-ticaret sitesi BizimToptan.com.tr, kolay ulaşılabilirliği, kullanıcı dostu tasarımıyla, zengin ürün çeşitliliğini, toptan market fiyatı avantajıyla müşterilerine en hızlı şekilde ulaştıracak.
Kurumsal ve profesyonel müşteriye online hizmet
Hızlı tüketim ve gıda ürünlerinin on-line satışı, gıda dışı ve tekstil kategorilerine göre belli bir büyüklüğe daha geç ulaşmış olsa da, günümüzde çok hızlı bir büyüme içinde olduğunu belirten Bizim Toptan Satış Mağazaları Özel Kanallar Satış Direktörü Veysel Hasanhocaoğlu, “Piyasadaki oyuncuların çoğunluğu son tüketiciye yönelik hizmet sunuyor. Bizim Toptan olarak kurumsal ve profesyonel müşteriye online hizmeti sunan öncü firma olmayı hedefliyoruz.” dedi.
Zengin ürün çeşitliliğini, toptan market fiyat avantajıyla en hızlı şekilde müşterilerine ulaştıracaklarını belirten Hasanhocaoğlu, yapılan yeniliklerle ilgili şu bilgileri verdi:
“Bu yıl ağırlık verdiğimiz dijitalleşme çerçevesinde e-ticaret sitemize yeni bir yüz ve işlerlik kazandırdık. E-ticaret’te bugüne kadarki dönem bizim için bir test süreciydi.
Yeni siteyle birlikte, ‘omnichannel’ stratejisi içinde, mevcutta çok güçlü olan off-line CRM yapısına entegre edilen, müşterisini çok daha iyi tanıyan ve özel hizmet sunan bir e-ticaret sitesi ortaya çıktı. Örneğin devletin gıda üreticilerine sunduğu %1’lik KDV avantajı ile mağazalarda seçilmiş ürünleri satın alabilen üreticiler, CRM entegrasyonu sayesinde yeni e-ticaret sitesi üzerinden de aynı şekilde avantajlardan yararlanarak işlem yapabiliyor.
Müşterilerimizin sipariş verme aşamasından ürün ellerine ulaşana kadar tüm süreçleri rahatlıkla takip edebileceği, sitede aradığı ürüne kolaylıkla ulaşabileceği, genel ve kendi dâhil olduğu müşteri grubuna özel kampanyalardan yararlanabileceği, özet olarak çok daha iyi bir alışveriş deneyimi yaşayabileceği bir e-ticaret sitesine sahip olduk.”
Yaklaşık 2000 kişiye doğrudan istihdam imkânı sağlayan, Türkiye’nin dört bir yanına ulaşan Bizim Toptan’ın, yeni dijital yatırımıyla yaptığı yeniliklerin başında müşterilerinin, 1500’e yakın ürün çeşidine, fiyat aralığına, markasına ve kategorisine göre rahatlıkla ulaşılabilmesini sağlamak yer alıyor. Ayrıca farklı ürün kategorilerinde yapılan kampanya ve indirimlerden herkesten önce üyelerin haberdar olmasını ve kârlı alışverişler yapabilmesini hedefliyor. Güvenli alışveriş ise en ön planda tutulan özellik olarak öne çıkıyor.
2001 yılında 14 mağaza ile faaliyete başlayan ETÜDER üyesi Bizim Toptan, Türkiye’nin 69 ilindeki 176 mağazasıyla, Cash&Carry (Organize Toptan Ticaret) sektöründe mağaza sayısı bakımından en büyük ve erişilebilirlik açısından en yaygın firma. Gıda, alkolsüz içecek, tütün mamulleri, temizlik, kişisel bakım, kağıt ürünleri gibi ana ürün kategorilerinde, Türkiye’de faaliyet gösteren ulusal ve uluslararası şirketlerin, tüketici nezdinde bilinirliği yüksek markalarının toptan satışını yapan firma, ülke genelinde yaklaşık 4.700 ürün çeşidiyle cash&carry pazarında müşteri ihtiyaçlarına cevap veriyor.
Yıldız Holding’in katkılarıyla güçlü bir ortaklık yapısına sahip olan Bizim Toptan, 2011 yılında halka arz edilmiş ve hisse senetleri Borsa İstanbul’da işlem görmeye başlamıştı.