26
OCA
2018

Unilever Food Solutions Antalyalı turizmcilere yeni konseptlerini tanıttı

ETÜDER üyesi Unilever Food Solutions, misafir memnuniyeti için geliştirdiği yeni konseptlerini, ANFAŞ 25. Food Product Fuarında düzenlenen ‘özel temalı geceler’ şovuyla tanıttı.

Unilever Food Solutions, sezona heyecanla hazırlık yapan Antalyalı turizmcilere, sektöre katacağı yeni çözümlerini, gıda sektörünün uluslararası buluşma merkezi ANFAŞ 25. Food Product Fuarında tanıttı. Markanın standında fuar süresince devam eden Meksika ve İtalyan temalı dans gösterileri, turizmciler ve sektör temsilcileri tarafından yoğun ilgi gördü.

Yapılan araştırmalar sonucu her şey dahil otellerin, maliyet ve misafir memnuniyeti olarak iki büyük problemle karşı karşıya olduğu sonucuna ulaştıklarını belirten Unilever Food Solutions Pazarlama Direktörü Nihan Kayı, bu iki sorunu çözmek için “Temalı Geceler” ve “Tasty Snacks” konseptlerini geliştirdiklerini söyledi. Kayı, aynı zamanda konseptleri uygulamak isteyen otellere uzman ekip ve eğitimlerle tam destek vereceklerini de sözlerine ekledi.

Yükselen gıda fiyatları nedeniyle ana büfe maliyetleri her geçen gün artarken, bir yandan da oteller konaklama kararında tercih edilmek için misafir memnuniyet skorunu daima yüksek tutmaya çalışıyor. Bu sorunlara karşılık Unilever Food Solutions’ın farklı sunum ve uygulamalar içeren yeni konseptleri maliyetleri düşürürken, misafirlerinin keyifli vakit geçirmesini sağlıyor. Otellere karlı bir iş modeli sunuyor.

Yüksek misafir memnuniyeti için geliştirilen “Temalı Geceler”, misafirlerin keyifli vakit geçirmeleri için her şeyiyle düşünülmüş farklı bir ambiyans sunuyor. Meksika ve Akdeniz gibi birbirinden farklı temalara eğlenceli animasyon ekibi, büfe alanı için zengin görsel sunumlar ve özgün reçeteler eşlik ediyor.

Maliyet baskısını azaltan “Tasty Snacks” (Lezzetli Atıştırmalıklar) konsepti ile oteller misafirlerine farklı ve lezzetli Snack reçeteleri sunarken, öğlen ana büfe maliyetinden de tasarruf edebiliyor. Birbirinden farklı Snack reçeteleri otellerin rekabet gücünü arttırmasına destek olurken, misafirlerin de öğlen büfesi yerine Snack alanlarını tercih etmesini sağlıyor.