ETÜDER üyesi Unilever’in ev dışı tüketim sektöründeki markası Unilever Food Solutions’un çay markası Lipton, çay keyfini Lipton Kış Karışımı, Papatya ve Rezene Dökme Bitki Çayları ile de devam ettiriyor.
“Konuşalım Artık” kampanyası ile herkesi çayın birleştirici gücü sayesinde bir araya gelmeye ve daha fazla iletişim kurmaya çağıran Lipton, soğuk kış günlerinde çay tutkunlarını bitki çaylarının doğallığı ve faydaları ile buluşturuyor.
Çay tutkunlarının vazgeçilmezi Lipton, dökme bitki çaylarıyla kış aylarında da doğal lezzetleri ve faydalarını demliklere taşımaya devam ediyor. Lipton, çiftçilerin mevsiminde özenle topladığı doğanın mucizevi lezzetlerini bir araya getiren Kış Karışımı, Papatya ve Rezene Dökme Bitki Çayları ile çayseverlerin kış keyfine eşlik ediyor.
Doğanın hediyesi zencefil, tarçın, kuşburnu ile diğer bitki ve baharatların eşsiz bir uyumla harmanlandığı Lipton Kış Karışımı; yılın her mevsimi açan ve uçsuz bucaksız kırlarla özdeşleşen Lipton Papatya ve Akdeniz Bölgesi’nde yılda bir kez Eylül ayında hasat edilen rezene tohumlarını deneyimli çiftçilerin ellerinden demliklere taşıyan Lipton Rezene Lipton uzmanlığı ve kalitesiyle soğuk kış günlerinde tüketicileri bitkilerin doğallığı ve faydalarıyla buluşturuyor, kendilerini daha iyi hissetmelerini sağlıyor.
Bitki çaylarında yer alan her bir bitkinin toplandığı andan demliklere ulaştığı ana kadarki yolculuğu paketlerin arkasına taşınırken, çayseverleri de doğanın yazdığı hikayenin bir parçası haline getiriyor.