17
OCA
2019

ETÜDER üyesi Unilever Food Solutions, turizmcilere yeni çözümlerini tanıttı

2019 yaz sezonu öncesi sunduğu temalar ve ürünlerle turizmcilerde yeni sezon öncesi heyecan yaratan Unilever Food Solutions, sektöre katacağı yeni çözümlerini gıda sektörünün uluslararası buluşma merkezi ANFAŞ 26. Food Product Fuarında tanıttı.

Unilever Food Solutions standında fuar süresinde devam eden Meksika, Akdeniz ve Türk temalı canlı performans gösterileri turizmciler ve sektör temsilcileri tarafından yoğun ilgi gördü.

Marka, 2019 yılına özel olarak hazırladığı ‘’Burger Fest’’ konseptiyle katılımcılara lezzet dolu anlar yaşatırken, uzman ağızlar tarafından nasıl maliyet tasarrufu yapılacağı ile ilgili bilgiler paylaşıldı. Standın en ilgi çeken tadımı ise Hellmann’s soslar ve Knorr köfte harcı ile hazırlanmış enfes burger köfteleri oldu.

Unilever Food Solutions, katılımcılarla farklı okazyonlarda misafir memnuniyetini artıran ve deneyim yaşatan sunum çözümlerini paylaştı. Çay & Miksoloji eğitimleriyle turizmcilerin operasyonel işlerine nasıl değer katacağı anlatılırken, çay uzmanı Aykut Üner’in özel tarifleriyle renklenen mini miksoloji barı ilgiyle karşılandı.

Özel olarak hazırlanan birbirinden lezzetli Lipton Tea kokteyl reçeteleriyle sektör temsilcileri, otellerin en büyük maliyet kalemlerinden biri olan alkol tüketiminin hem lezzetli hem de pratik yollarla nasıl düşürüleceğini deneyimleyerek öğrendiler.

Unilever Food Solutions’ın, şeflerin gıda güvenliği alanındaki beklentilerini karşılamak amacıyla Gıda Güvenliği Derneği iş birliğiyle başlattığı ve 3 yıl olmadan 40 bin şefe ulaşan ‘Güvenilir Eller’ online gıda güvenliği eğitimi fuar katılımcılarının da erişimine özel kodla açıldı. Sadece 30 dakikasını ayıran şefler, fuara özel eğitim kodu ile gıda güvenliği eğitimini tamamlayarak Gıda Güvenliği Derneği onaylı Güvenilir Eller sertifikasını aldı.

UFS Aplikasyonu hakkında da bilgi verilen fuarda, şeflere özel ilham veren reçete ve tariflerin yanı sıra online alışveriş imkanı ve fırsatlarından haberdar edildi.

Yapılan araştırmalar sonucu her şey dahil otellerin, maliyet ve misafir memnuniyeti olarak iki büyük problemle karşı karşıya olduğu sonucuna ulaştıklarını belirten Unilever Food Solutions Pazarlama Direktörü Nihan Kayı, bu iki sorunu çözmek için “Temalı Geceler” ve “Tasty Snacks” konseptlerini geliştirdiklerini belirtti. Kayı, aynı zamanda konseptleri uygulamak isteyen otellere uzman ekip ve eğitimlerle de tam destek vereceklerini ekledi.

Yükselen gıda fiyatları nedeniyle ana büfe maliyetleri her geçen gün artarken, bir yandan da oteller konaklama kararında tercih edilmek için misafir memnuniyet skorunu daima yüksek tutmaya çalışıyor. Bu sorunlara karşılık Unilever Food Solutions’ın farklı sunum ve uygulamalar içeren yeni konseptleri maliyetleri düşürürken, misafirlerinin keyifli vakit geçirmesini sağlıyor. Otellere karlı bir iş modeli sunuyor.

Yüksek misafir memnuniyeti için geliştirilen “Temalı Geceler”, misafirlerin keyifli vakit geçirmeleri için her şeyiyle düşünülmüş farklı bir ambiyans sunuyor. Meksika, Akdeniz ve Türk Gecesi gibi birbirinden farklı temalara ev sahipliği yapan eğlenceli animasyon ekibine, şeflerin büfe alanı için özenle hazırladığı Meksika mutfağının özgün reçeteleri eşlik ediyor.

Maliyet baskısını azaltan “Tasty Snacks” (Lezzetli Atıştırmalıklar) konsepti ile oteller misafirlerine farklı ve lezzetli Snack reçeteleri sunarken, birbirinden farklı Snack reçeteleri otellerin rekabet gücünü arttırmasına destek oluyor. Snacks konseptini ve Carte d’OR Buffet portföyünü bir araya getiren UFS, bu yıl ilk kez gerçekleştirdiği ‘’Tasty Frozen’’ konseptiyle de damaklarda unutulmaz tatlar bıraktı.